750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Pota - gâteaux sur mesure

Pota - gâteaux sur mesure

Gâteaux personnalise sur commande, Angers

Gâteau Ballon de foot - Torta fudbalska lopta

C'est le gâteau pour les fans de football.

Explication de comment j'ai fait une forme de football voir ici.

Pour la décoration, j'ai utilisé la pâte de sucre en noir et blanc.

http://inlinethumb02.webshots.com/47937/2930390960106173065S600x600Q85.jpg

 

http://inlinethumb20.webshots.com/45715/2875387590106173065S600x600Q85.jpg

 

http://inlinethumb23.webshots.com/44438/2443482880106173065S600x600Q85.jpg

 

Ovo je rodjendanska torta za jednog malog ljubitelja fudbala.

Objasnjenje kako sam napravila oblik lopte pogledajte ovdje.

Ovaj put sam za dekoraciju koristila fondan. Cijelu tortu sam oblozila bijelim fondanom pa sam na njega dodala crna polja.

Moram da napomenem gdje sam omanula u ukrasavanju ;)

Iako sam ovo znala bila sam lijena uzeti fudbal i pogledati :)

Naime, polja na fudbalu su razlicita, postoje petougaonici i sestougaonici. Crna polja bi trebalo da budu petougaonici a ja sam stavila ona druga pa ih je bilo vrlo tesko uklopiti. Najbolji savjet koji vam mogu dati je da pored sebe imate pravi fudbal kad budete ukrasavali ;) Vodite racuna da vam stranice bijelih i crnih polja budu jednake a sama polja srazmjerna velicini lopte.....

Partager cet article

Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :

Commenter cet article

N
<br /> <br /> jos jednom zdravo,i moji komplimenti,prava umetnicka dela,uglavnom za mene je to umetnost.htela sam da vas pitam,za tortu "lopta"sta ste upotrebili za crna polja,ja bih koristila slag al neznam<br /> sta treba dodati.unapred hvala na odgovoru. do sledeceg dopisivanja sve najbolje,nadire shala.<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
P
<br /> <br /> Postovana Nadire,<br /> <br /> <br /> Hvala vam na lepom komentaru <br /> <br /> <br /> Ja sam ovde koristila crni fonda a za slag koristite crnu boju u gelu... ne znam gde zivite i ako je ne mozete pronaci kod vas u prodavnicama moze vam posluziti i boja u prahu koju prethodno<br /> treba otopiti sa jednom kapljicom vode, ne vise jer ce razvodniti stag.... nikako nemojte prah boju sipati direktno u slag jer tako nece lepo da ga oboji!!!<br /> <br /> <br /> Srdacan pozdrav<br /> <br /> <br /> Pota<br /> <br /> <br /> <br />