750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Pota - gâteaux sur mesure

Pota - gâteaux sur mesure

Gâteaux personnalise sur commande, Angers

Concurs Gâteaux de Pritemps

 

Bonjour,
 
J'ai été sélectionné pour le concours de gâteau de www.original-store.com. Viens votez pour mon gâteau, c'est le numéro 18.

http://inlinethumb22.webshots.com/44693/2801787430106173065S600x600Q85.jpg

Je compte sur toi.
 Merci
Monika - Pota
C'est mon gâteau:
http://inlinethumb61.webshots.com/45692/2785393310106173065S600x600Q85.jpg

http://inlinethumb11.webshots.com/40522/2919711450106173065S600x600Q85.jpg
Dragi moji,
Pocetkom aprila pravila sam jednu veeeliku tortu...Na pet spratova...Dekoraciju sam radila citave dvije nedjelje...U zadnja cetri dana spavala sam svega 8 sati!!! Torta je bila teska oko 20 kg...Utrosila sam preko 100 jaja, 3 kg cokolade...Ma cudo jedno...Za mene je to bio veliki izaziv....Ipak sam ja samo obicna domacica ;) To je ono Opa ili Tropa....Milena, ti znas o cemu pricam ;)
O ovoj torti spremam posebnu, za nas vrlo interesantnu pricu, jer je za nju vezano i ono crtanje po rukama...Svetlosti, ovo je za tebe ;).....
Medjutim, morala sam vam je pomenuti prije zavrsene price jer sam s njom ucestvovala na konkursu za proljetni kolac....Puna je ruza i cvjetica tako da sam se prijavila...Usla sam u uzi izbor i sad je krenulo glasanje....Tako bi mi dobro dosla vasa pomoc, ali mislim da se moze glasati samo iz Francuske, Belgije, Luksemburga, Spanije, Italije i Svajcarske....Pa ako je neko voljan  moze pokusati....Treba da se otvori nalog na sajtu i glasa za moju tortu...ona je pod brojem 18....Jedna osoba meze glasati 5 puta!!!
Unapred vam zahvaljujem... :)
Vasa Pota

Partager cet article

Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :

Commenter cet article

S
<br /> <br /> Žao mi je što nisam u mogućnoszti glasati za tvoju tortu. Žao mi je i zbog velikog truda koji si uložila, pogotovo kada vidim kakve torte nose veći borj glasova.<br /> <br /> <br /> Ja nisam pobornik ukrašavanja ali izuzetno cijenim svačiji trud.<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
P
<br /> <br /> Snjezo vala na komentaru!<br /> <br /> <br /> Ova torta mi je bas uzela vremena ..<br /> <br /> <br /> Ma nema veze za glasanje.<br /> <br /> <br /> Vazno je da su oni za koje je napravljena bili zadovoljni....!<br /> <br /> <br /> ;)<br /> <br /> <br /> <br />
P
<br /> <br /> Merci les filles!!!<br /> <br /> <br /> Merci Marina ;)<br /> <br /> <br /> Vous êtes vraiment gentil!!!<br /> <br /> <br /> ♥♥♥<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
P
<br /> <br /> Je ne suis pas très "sucre" et pourtant ton gateau est superbe...j'ai voté :)<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
O
<br /> <br /> Ovo je fantazija. Steta sto nisu omogucili svima da glasaju.<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
V
<br /> <br /> Bonjour Pota<br /> <br /> <br /> ton chateau est superbe j'ai répartis mes votes et j'ai voté aussi pour le tien<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre